فواید رباتیک برای کودکان

آموزش رباتیک برای کودکان

آموزش رباتیک به کودکان از جمله آموزش هایی استه که امروزه با پیشرفت تکنولوژی در سرتاسر دنیا مورد توجه و بررسی قرار گرفته است اگر به یاد داشته باشید وقتی به مدرسه میرفتیم مثال های از این قبیل میزنند که کودکی در ژاپن توانست ساعت مچی دیجیتالی را بسازد که باورش برای ما غیرممکن بود ولی امروزه وقتی پیشرفت کشور ها را میبینیم میفهمیم که خیلی دور از ذهن و انتظار نبوده است درواقع آن کشور ها از جمله ژاپن از کودکی استعداد آن ها را پرورش میدادنند تا به این جایگاه و مرحله رسیده اند.
در واقع همانطور که میدانیم کودکان ما علاقه بسیار زیادی در زمینه خلق کردن دارند چرا که اگر دقت کنید اگر کودکتان را لب ساحل رها کنید اولین کاری که انجام میدهد بازی با شن ها است و شروع به ساخت اجسامی به وسیله شن میکند .
حتی این مورد در دختربچه ها هم صدق میکند چرا که وقتی با عروسک هایشان بازی میکنند همیشه به دیگران وانمود میکنند که عروسکشان راه میرود و با آن ها حرف میزند.همانطور که میدانید تمام دختر بچه ها آرزو دارند که عروسکی داشته باشند که با آنها حرف میزند و بتواند حرکت کند با این دلایل به این نتیجه میرسیم که کودکان ما ذهن خلاق دارند که میتوان با رشد آن توسط علم رباتیک آن ها را به اهداف و آرزوهایشان نزدیک کنیم.
به دلیل پیشرفت روزافزون تکنولوژی آینده ای که در انتظار ماست آینده ی ماشینی خواهد بود بنابراین با آموزش رباتیک به کودکان میتوان کمک شایانی به آن ها در زمینه خلق کردن و نوآوری کرد در واقع در آینده ن چندان دور همه شاهد این خواهیم بود که بسیاری از کارهایی که با دست انجام میشود به صورت ماشینی شوند و در اختیار بشر قرار بگیرند.
پس آموزش رباتیک به کودکان میتواند به راحتی استعداد نهفته کودکان را در زمینه خلاقیت و نوآوری شکوفا کند و به جامعه بشری جهت اختراع ماشین ها در آینده کمک کند پس آموزش رباتیک به کودکان امری واجب و ضروری است باعث میشود کودکان دست به اختراعاتی بزنند که بسیاری از بزرگان از آن غافل باشند.

کلاس رباتیک در تهران

پس در سنین پایین به کودکان خود این آموزش را فرا دهید چرا که برای مثال در سن 30سالگی به دنبال یادگیری این آموزش بروید نمیتوانید موفق شوید اما در سن پایین کودکان کم و کاستی های زمان خود را به خوبی متوجه میشوند و آن را درک میکنند بنابراین اگر این آموزش را به موقع ببینند میتوانند آن را خلق کنند و نیاز های خود و جامعه خود را برطرف سازنند.
اگرچه وسایلی که خلق میکنند ممکن است بسیار ساده و پیش پا افتاده باشد ولی میتواند جرقه ای برای کارشناسان و دانشمندان رباتیک باشد و به عنوان الگو از آن استفاده کنند.
علم رباتیک بسیار پیچیده و جذاب است که هرچه در این علم جلو برویم بسیار پیچیده تر میشود و در عین پیچیدگی جذابیت های خاص خودش را دارد درواقع این پیچیدگی و جذابیت ذهن کودکان را به چالش میکشد که در نهایت آن ها را به نوابغ و مخترعین آینده تبدیل خواهد کرد بنابراین آموزش رباتیک به کودکان میتواند هم جنبه سرگرمی برای آن ها داشته باشد هم اینکه در آینده به رشد جامعه و پیشرفت آن در زمینه اختراع ماشین ها کمک شایانی خواهند کرد .

جهت کسب اطلاعات در خصوص کلاس های آموزش رباتیک کودکان تصویر گران پویا اندیش با ما تماس بگیرید .

22587587 – 22580505

Rate this post
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *